חנויות וירטואליות

אין עסק שיתנגד לקבל בפקס הזמנות חתומות, מפורטות, עם אישור “שולם”!!!
בלי לנהל משא ומתן מייגע עם הקונה, בלי וויכוחים, בלי אנשי מכירות ושירות לקוחות.
העסק פתוח 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

כל שנותר הוא לעבור על ההזמנה, לשלוח את המוצרים ולקבל את הכסף!

אלא מה? עסקים שכל כולם וירטואליים עדיין לא כבשו את השוק. להפך. קשה להם, ולא רק בארץ,
בכל העולם. מסיבות שונות קשה להקים עסק רק ממכירות באינטרנט ולכן יותר ויותר רווחת
כעת הדעה כי דווקא השילוב של עסק ממשי עם חנות וירטואלית הוא שמקנה יתרון אמיתי
ביוצרו סינרגיה המאפשרת להפיק יותר משניהם!

השילוב של עסק ממשי עם חנות וירטואלית יוצר את היתרונות הבאים:
– מיצוי וניצול טוב יותר של ההוצאות הקבועות וההשקעה בעסק – כיוון שהחנות
הוירטואלית משתמשת למעשה בתשתית הקיימת כבר בעסק
– מתן שירות טוב יותר ללקוחות הקיימים (שקנו בעסק הממשי) ודרך לשמור על נאמנותם
– דווקא לקוחות קיימים יעדיפו לקנות בחנות וירטואלית של עסק שהם מכירים
– אפשרות לעסק להגיע לשוק מטרה נוסף, צומח ובלתי מוגבל
– החנות הוירטואלית מאפשרת לעסק להוסיף הכנסות ומכירות כמעט ללא הוצאות קבועות נוספות
– שילוב יתרונות החנות הוירטואלית עם יתרונות העסק הממשי

WhiteShop – מערכת המכירות וההזמנות באינטרנט

WhiteShop הנה מערכת מסחר אלקטרוני מתקדמת ביותר פרי פיתוח חברת WhiteMaps.
המערכת תוכננה באופן מודולרי באופן שמאפשר הקמת אתרי מסחר אלקטרוני בכל סדר גודל:
מאתר קטן המתאים לעסק קטן- בינוני, תוך שימוש בחלק מהמודולים בלבד, ועד לאתר מכירות גדול
ברמה של קניון וירטואלי.

המערכת כוללת את המאפיינים הבאים:
– עמודי מוצרים ללא הגבלה
– שלוש היררכיות (רמות): קטגוריה/מחלקה ראשית, תת קטגוריות/מחלקות ורמת המוצרים
– 2 תמונות לכל מוצר (קטנה וגדולה)
– הרחבת פרטים על כל מוצר
– תצוגת מבצעים והודעות
– הוספת מוצרים ללא הגבלה
– 2 רמות מחיר – מחיר רגיל ומחיר באתר לכל מוצר
– אפשרות למועדון לקוחות כולל קביעת הנחה לחברי המועדון
– קבלת ההזמנות בדואר אלקטרונית או בפקס
– בדיקה וסליקת כרטיסי אשראי מאובטחת בזמן אמת באמצעות מסוף שמוקצה לעסק
– ממשק ניהול פשוט וידידותי אשר אינו מצריך כל ידע במחשבים
– מנוע חיפוש מוצרים
– פתיחת דגמים למוצר
– בחירת מספר סוגי מאפיינים (כגון: צבע, תוספות וכו’) למוצר מרשימות
– מקום להוספת הערות הלקוח
– אפשרות להוספת דפי HTML דינמיים כגון “אודות”
– הפקת דו”חות עסקאות והזמנות
– מכירות קבוצתיות
– מכירות פומביות / במכרזים